Voi kun tekisi kauheasti mieli kirjoittaa tänne. Mutta ei minulla oikeastaan ole kirjoitettavaa. Tai olisi minulla, paljon on kaikkea tapahtunut viime viikkoina, mutta se kaikki on niin jäsentymätöntä, vaikeaa ja sekavaa minun päässäni, etten minä osaa siitä kirjoittaa. Enkä minä välttämättä haluakaan näitä jakaa koko maailman kanssa.

Olen miettinyt, että pitäisi ruveta kirjoittamaan fiktiivisiä tekstejä taas. Tekisi hyvää ja olisi kivaa. Etenkin minusta olisi kiva kirjoittaa dialogia. Ajattelin, että voisin nyt tuottaa tähän tajunnanvirtana tekstiä ja sitten sen pohjalta kirjoittaa dialogin. Kokeilen...

Kirjoitin, mutta en haluakaan julkaista tuota, kun tekstiin syntyi liian henkilökohtaisia asioita. Joka tuntee minut ja tietää, mitä minun elämässäni tapahtuu, olisi kyllä tiennyt, mistä minun alitajuntani kirjoitti. Joten olkoon. Kokeilen joskus muulloin uudestaan.

Mutta tulipahan nyt ainakin jotain kirjoitettua. Ilmaistua, etten minä ole blogia unohtanut.